سوالات متداول iptv

اکانت آیپی تیوی چگونه کار می کند؟

اکانت آیپی تیوی مبتنی بر اینترنت است. شما برای استفاده از آن یک خط اینترنت پرسرعت با سرعت حداقل ۱ مگابیت نیاز خواهید داشت. و همه اطلاعات از طریق اینترنت دریافت می گردد.

از چه طریق مشاهده کنیم؟

شما برای مشاهده ، می توانید از کامپیور و از طریق برنامه VLC ، یا از طریق گوشی های همراه با سیستم عامل آنروید ، ios ، ویندوز فون ، ….استفاده کنید که برای هرکدام از این ها اپلیکیشن مخصوص وجود دارد.

پس از خرید چه چیزی تحویل می گیریم؟

شما پس از خرید ، یک آدرس اینترنتی مختص خود دریافت خواهید کرد ، که با قرار دادن این آدرس در برنامه مورد نظر ، به شبکه های ایپی تیوی دسترسی پیدا خواهید کرد.

حجم مصرفی چقدر خواهد بود؟

با توجه به اینکه همه حجم مشاهده کانال مربوطه از طریق اینترنت دریافت می شود ، شما باید اینگونه در نظر بگیرید که با سرعت مثلا ۱ مگ در حال دانلود می باشید. کیفیت کانال ها به صورت ۷۲۰ است.

برای استفاده از ایپی تیوی چه سرعتی کافی است؟

اکانت ایپی تیوی ، با توجه به اینکه از طریق استریم کردن به پخش کانال های تلوزیونی می پردازد لازم است که پهنای باند زیادی را به خود اختصاص دهد چه از طرف ما و چه از طرف مصرف کننده. البته ما برای جلوگیری از مصرف پهنای باند زیاد هم روش هایی را به کار برده ایم تا با حفظ کیفیت اکانت iptv ، سهولت استفاده از انرا فراهم اوریم. شما برای بهره گیری از کیفیتی مطلوب از اکانت های ما ، باید حداقل اینترنت ۱ تا دو مگابایت را اختصاص دهید تا از مشاهده ی بدون فریز کانال ها بهره مند شوید.

IPTV چیست؟
پیشرفت سریع تکنولوژی در زمینه های مختلف و ایجاد نیازهای جدید، تکنولوژی رایج تلویزیونی را به نوگرایی و تغییر بنیادی واداشته است. برخی از شبکه های مشهور تلویزیونی جهان، چند سالی است به فکر این موضوع افتاده اند که محدودیت زمان و مکان را برای مخاطبان خود حذف کنند. طی دهه گذشته رشد سرویس ماهواره ای و کابل دیجیتالی تاثیر خود را بر آینده تلویزیون به جا گذاشته اما اکنون روش پخش جدید تلویزیون پروتکل اینترنتی (IPTV) نوید تحول بزرگتری در این عرصه را می دهد

IPTV اکانت آی پی تی وی من روی چه دستگاه هایی قابل استفاده است؟

اکانت ایپی تیوی ، با توجه به اینکه از طریق اینترنت دیتای خود را دریافت می کند ، از طریق بسیاری از دستگاه ها ، از جمله تبلت ها و اسمارت فون ها، که دارای سیستم عامل اندروید می باشند قابل دریافت هستند. همچنین از طریق گیرنده های تلوزیونی که به خصوص سیستم enigma2 را پشتیبانی می کنند قابل دریافت هستند. گوشی های دارای سیستم عامل IOS نیز این قابلیت را دارند که از طرق اپلیکیشن مخصوص این اکانت ها را دریافت کنند. اکانت ای پی تیوی همچنین از طریق ویندوز با برنامه VLC قابلیت دریافت را دارد. به ور کل هر سیستمی که قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشد و اپلیکیشن IPTV مرتبط با ان طراحی شد باشد ، قابلیت استفاده از اکانت IPTV را خواهید داشت. پس با خرید اکانت IPTV با هر دستگاهی می توانید از تماشای آن لذت ببرید.

لیست ۶۰۰۰ کانال سرویس iptv سایت
با افزایش روزافزون سرعت اینترنت و افزایش کیفیت کانال های تلوزیونی ، این امکانت برای شما به وجود می آید که بر روی بستر اینترنت نیز بتوانید کانال های تلوزیونی را مشاهده کنید. با توجه به اینکه در گذشته سیگنال ها از طریق گیرنده های ماهواره ای دریافت میشد ، اما امروزه با بوجود آمدن تکنولوژی ایپی تیوی شما می توانید از طریق گوشی های همراه ، تبلت ، لپ تاپ و همچنین گیرنده های دارای قابلیت اتصال به اینترنت و دارای سیستم عامل انیگما ۲ کانال های تلوزیونی را با کیفیت بالا مشاهده کنید. در ایران هم این قابلیت وجود دارد که می توانید با خرید اکانت iptv از شرکت های ارائه دهنده همچون پرشین ایپی تیوی ، کانال های ورزشی ، حیات وحش و موزیک و فیلم های سینمایی روز دنیا را با کیفیت اچ دی مشاهده کنید. با اقدام به خرید ایپی تیوی مشخصات لازم برای شما ارسال می گردد

۴ دیدگاه

  1. فریبرز فرهادی
    اسفند ۰۷, ۱۳۹۶ @ ۱۱:۵۷:۲۸

    قیمت یکسال تمام کانالهای آی پی توی چند است

    پاسخ

    • admin
      اسفند ۰۸, ۱۳۹۶ @ ۰۶:۴۱:۲۴

      ۹۰ هزار تومن

      پاسخ

  2. admin
    اردیبهشت ۰۲, ۱۳۹۷ @ ۱۰:۱۸:۱۵

    ابتدا در بخش پشتیبانی سایت ثبت نام کنید و سپس یک تیکت ایجاد کنید تا سرویس تست رو تقدیمتون کنیم

    پاسخ

  3. وحید
    بهمن ۰۹, ۱۳۹۷ @ ۱۱:۴۷:۳۶

    اکانت تست میخام

    پاسخ

فرستادن دیدگاه

*